Upatlané výlohy od polepů vždy dokonale umyje A SERVIS, výškové mytí oken Pardubice
Poslední roky jsou slevy v obchodech čím dál častější. Už je málo běžný model, kdy jsou slevy jen dvakrát do roka – tedy po Vánocích a po létě. Teď se však ujaly ještě takzvané „midseason“ slevy. Ty jsou pak vždy uprostřed mezi každým z období, které jsem jmenovala před tím. Ono to pak tak trochu působí, že se nacházíme ve slevovém období celý rok. Na tom ale tak trochu něco je, protože se i v médiích objevují články, které píší o lidském chování.
Konkrétně řeší mentalitu Čechů, co se týče právě nakupování. A ta je nastavená na slevy, snížené ceny a výprodeje. Takže na lidi prostě označení „slevy až 50 procent“ nebo „likvidace cen“ a podobně, působí úplně hypnoticky. Přestože je pak nějaký kousek, dejme tomu svetřík, drahý i po slevě a nad rozpočet nakupujícího, ten jej stejně vloží do košíku. Protože je přece ve slevě. Já jako vedoucí prodejny jednoho butiku o tom něco vím.
A namísto…
A namísto této psychologie musím spíše řešit praktickou stránku věci. Například to, že tedy minimálně čtyřikrát do roka vylepujeme do výloh nápisy „zlevňujeme“, „druhá vlna slev“, „totální snížení cen“ a tak dále. To je vlastně docela jednoduché, co je ale horší, je pak sundání těchto polepů. Protože je to piplačka a navíc po tom zůstanou výlohy strašně ulepené a i na pohled jsou upatlané. Proto jsem nakonec zvolila nejlepší možnou metodu – pozvat si na to odborníky.
Osvědčila se mi firma A SERVIS LIPKA, s.r.o. Mytí oken , od té doby si ji nemůžu vynachválit, práci vždy odvedou opravdu velmi pečlivě a staví se k tomu zodpovědně. Takové vlastnosti už jsou bohužel mezi podniky vzácné, proto si o to více vážím právě A SERVISU. Operace probíhá tak, že nejprve začnou čistým rozmývákem a následným důkladným setřením skleněné plochy pomocí stěrky s kvalitní gumou. Po proschnutí umyté plochy začnou leštit.
Leští…
Leští ale na sucho. Poprvé jsem se podivila, proč právě na sucho. A tak mi to pracovníci vysvětlili, že se jedná o jejich inovativní metodu. Protože mají vyzkoušené, že jen tak se na výlohách (případně oknech) zbaví všech šmouh, ale hlavně výsledek vydrží dlouho. Je to dáno tím, protože když se používají leštidla, tak ta okna sice na pohled vyleští a udělají hezký efekt. Ten je však ale velmi krátkodobý. Protože zejména vlivem počasí (což vstupuje do hry vždycky, tomu se prostě vyhnout nedá) použitá leštidla vystoupí a odhalí veškeré tahy leštění a šmouhy.
Může to taky vypadat jako mapy. Proto tedy A SERVIS žádná leštidla nepoužívá, protože když je nepoužijí, pak tedy nemá co vylízat. My navíc dost ušetříme, protože si nemusíme úklidovou firmu na výlohy volat tak často. Většinou to děláme právě jen po sundání těch plakátů upozorňující na slevu. Já jsem A SERVIS pak po těchto skvělých zkušenostech z čištění výlohy začala využívat i na mytí oken u nás doma. Je to totiž bez práce a vím, že oni okna umyjí tak perfektně, jako by se to mně ani při sebevětší námaze nepovedlo.
Napiš komentář
Chceš se zapojit do diskuze?Přidej svůj komentář!